Nur20 Kızlar ben doğum yapalı 12 gün oldu bugün lohusalıkta saç boyataniniz varmı aranızda bir zararı oluyor mu bilgisi olan yazabilir mi 😘
se26es lohusayken da ayni hamilelik gibi bebegun kimyasal almamasi icin boyanmamasi gerekiyor diye biliyorum ama yine de doktora yada ebeye de sorabilirsiniz 🙏😂
se26es Nur20 insan diyor az kendime bakayim kendime geleyim diye de bebeklerimiz icin feda edecegiz mecburen 😂😂