Randevu alabilsem bende gidip bir bakıcam nasıl acaba merak ediyorum iyi diyende var kötü diyende herkesin şansına göre, bence şuan özeldeki doktorlarda eskisi kadar ilgili değiller ve çok yoğunlar pandemiden dolayı devlete gitmeyip özeli tercih edende çok