Rabia3853 Günaydin kizlar hamilelikte nasil besleniyorsunuz? Destek aliyormusunuz? Ben cok kilo alirim diye korkuyorum bebege de zarar fazla kilo diyolar birde sekerim yüksek cikiyor o yuzden dikkat etmek durumundayim bana ne önerirsiniz
Maya-Arya Rabia3853 Şekeriniz yüksek çıkıyorsa diyetisyen desteği almanızda fayda olacaktır.Hem kilo için hem bebeğinizin gelişimi için hem de şekeriniz için..İyi bir diyetisyen bulmanızı öneririm
aylinsss Rabia3853 ben zayıf hamile kaldım şekerimde yok ama diyetisyenle ilerliyorum başından beri öyle yapabilirsiniz