Kızlar hiç giden var mı? Nasıl bir doktor ilgilimi. Anlatıyormu bebeğe bakarken falan? Ve eşi odaya alıyorlar mı acaba? Çevremde herkes kent hastanesinde doğum yaptı Uğur beyde. Eşim sen de ona git diyor ama ilk kontrolüm için gidicem ve bayan doktor olmasını istedim. Ve kent hastanesi beni çok basıyor. Yeni hamileyim daha 🌸