Sürekli yazılan doğum hikayelerini merakla heyecanla okurdum şimdi minik kızım Duru’nun doğum hikayesini yazmak istiyorum ☺️ 9 ay nasıl geçecek çok var zaman geçmiyor derken ben de anne oldum 🙏 Sezeryan doğum istiyordum hep bu yüzden 29 Kasım için gün almıştık doktorumuzdan (39.haftaya denk gelecekti) ama güzel kızım biraz aceleci çıktı 37+5 te planladigimiz günden 10 gün önce gelmeye karar vermiş 🤷evet 19 Kasım Perşembe günü sabah 7 gibi uykumdan suyumun gelmesi ile uyandım (suyun gelmesi olayını merak edenler için bu detayı veriyorum aniden geldi tutamadım ve çamaşırımı ıslatacak kadar geldi ) lavaboya gittiğimde nokta kadarda olsa kırmizi bir leke de oldugunu gördüm sonra yavaş yavaş giyindim çantalarım vs.hersey hazırdı zaten sonra eşimi uyandırdım sakin bir şekilde hadi hastaneye gidelim panik yapma ama galiba doğum basladi dedim ben ne kadar sakin söylesemde eşim yine panik oldu tabi yataktan bir kalkışı vardı anlatılamaz 😁 hafif karın agirisi vardı sancım yoktu yolda bel ağrısı başladı hastaneye gittiğimizde Nst ye bağladılar sancı sıklığını görmek için onu beklerken 2-3 tane büyük sancım oldu onun doğum sancısı olduğunu o an idrak edebiliyorsunuz 🤪 sonra hemşire miydi ebemiydi bilmiyorum biri geldi açılma varmı kontrol edelim bi dedi alttan sonra o malum muayene sistemi ile yaptı yapacağını ve içerde ne kadar su kan varsa dışarı çıktı evet doğum başlamış 2.5 cm açılma var dedi sonra doktorum geldi yatisim yapıldı sezeryan için hazırlıklar başladı sonta takıldı komple çıplak olarak önlük giydirdiler ben boyle durumlarda sogukkanli sakin biriyim hiç korkmadım gayet rahattım ameliyathanede sohbet ederken anestezi verildi genel anestezi istemiştim en son gözlerim kapanıyordu onu hatirliyorum sonra bir ses beni uyandırmaya çalışıyordu uyandım hala aşağıda ameliyathanedeydim çok üsuyordum titriyordum bebeğimi sordum iyi mi dedim iyi dediler odaya çıkarmışlar onu biraz zaman geçince beni de çıkardılar odaya ameliyat yerim dikişler çok acıyordu hareket etmek çok zordu ve boğazımda bir acı vardi kızımı getirdiler meme emmesi için tutturdular ben mümkün değil dogrulamiyorum sezeryan isteyenler bunu göz ardı etmesinler ben öyle narin canı az biri değilim 3 gün oldu hala oturup kalkarken yatıp kalkarken çok zorlanıyorum dikisler aciyor ve bu da bebeğinizle ilgilenirken sizi çok yoruyor zor oluyor sütüm gelmedi hala ama yine de emziriyorum sık sık aç kalmamasi için arada mama da veriyoruz evet biraz uzun oldu ama detaylı anlatmak okuyanlar için biraz bilgi gibi oluyor kızım saglikli bir problem yok şükür 3 kilo 300 Gr doğdu benim de çok güzel bir kızım var artık 🤭 Allah’ım onu bizlere bağışlasın Allah herkese nasip etsin herkese rahat sağlıklı bir şekilde dogurmayı nasip etsin teşekkür ederim kendinize iyi bakın anneler 🙋