Merhaba kızlar Istanbul'da özel çapa hastanesine gidiyorum Şifa ayşe hanima ama sürekli randevum değişiyor ve hastanenin çalışanları çok kaba. Hijyen açısından da pek hoşuma gitmiyor. Normalde yarın randevum vardı resmi tatil diye iptal ettiler, hafta başında aradım doktor çalışıyor dediler eşimde izin aldı ama hop son dakika iptal oldu. Şimdi 1 hafta daha beklicez. Avrupa yakasında Şişli, Fatih civarı gittiğiniz hastaneler nereleri? Tavsiyelerinizi bekliyorum.