Cns3 ben kullanmadigim icin bisey diyemem mutlaka zordur ama söyle düsün. Nefsin mi bebegin mi ? Burda Postlar okuyorum 9 ay boyunca bebege bisey olur korkusuyla iliskiye girmeyen anne baba adaylari var 🥺 yada söyle düsün bebegini biyere koyup ona iskence ettigini. su anda 4-5 sigara icmen cocuga sadece zarar ve iskence. su an onu görmüyorsun hissetmiyorsun belki ama ilerde cok pisman olursun. Annelik duygularin henüt kabarmamis cünki kabarmis olsaydi inat eder icmezdin zaten. Birak sigara lullanmayi hamburger zararli diye yemeyenler var ki onu ayda binere nefsimizi köretlmek icin yiyebiliriz sigara kadar zarari yok. yada Ben Cola cok icerdim hamile oldugumdan beri agzima bile sürmedim. Kahve de icerdim ki kahvesiz asla günüm gecmezdi. Sigara gibi bende kahveye bagimliydim onuda kestim. Bu yazdiklarimi sakin yanlis anlama seni yargilamak asla benim haddime degil. Sadece kendimce bu acilardan düsünmni saglayip az da olsa belki vazgevirtebilirim bu aliskanligindan tek istegim bu. Önce Evlat sonra Nefis. Bebegini düsün yazilar oku kitap oku. sigara icmek istediginde hemen kendine yemekten icmekten hoslandigin bisey yap mesela meyve tabagi salata yada Muz cilek süt mixere at icecek yapip ic ve kendini öyle bastir. kitap oku onla oyala kendini aklina sigarayi getirtecek herseyi kaldir ortadan. evde sigara oaketi bulundurma. Bunlar nacizane fikirlerim insallah birakirsin ve bebegine saglikli bir gelecek hazirlarsim❤️🥰 onu kucagina aldiginda iyiki de birakmisim diyecegine eminim. Iyiki demek keske demekten 1000 kat iyyidir ❤️