Diyetisyen_Anne ünlülerden mi görüyorlar kimler akıl veriyor anlamıyorum ben de. Hba1c normal o nedenle doktorum yaptırmak istemedi diyen ünlüleri gördüm ben. Hba1c nin gebelik döneminde tanısal bir değeri yok gebelik dışında bakılması gerekiyor zaten 😆 ha bir de şeker yüklemesi olduktan sonra bebekler obez oluyor diyenler var garip gerçekten. İnsülinle ancak kontrol altına alınabilen gebeler oldugunu biliyorum. Ben gebeliğimin başından beri düzenli kan tahlili yaptırıyorum. Her ay görüyorum kan glikoz seviyemi düşük olmasına karşın yaptırdım, kestiremiyorsunuz kesinlikle.