Kızlar gebelikte üniversite hastanesine giden var mı ben Mete bey çok iyi diye biliyorum ama gebelik takibi yapmadığını söylediler Çağlayan bey i düşünüyorum ama o da hiç konusmuyo napçam bilmiyorum bi de virüsten dolayı da tedirginim. Üniversite hastanesinde hocalara gidip memnun olan var mı