Günaydın kızlar ☀️
geçenlerde bir gün sabah karnımın çatladığını gördüğümden bahsetmiştim size o kadar yağladığım halde yine de çatladım diye üzülmüştüm. O günden beri bir fiil sadece kantaron yağı sürüyorum ve inanın o kırmızılıklar sönmeye başladı bu sabah bunu gördüm çok mutlu oldum bacağımdakiler de aynı şekilde sönmeye başlamış geçiyor gibi olmuş. Bu konuda muzdarip olan arkadaşlarıma öneride bulunmak istedim naçizane. Çatladıysanız bile üzülecek bişey yok Ben sonuçtan çok memnunum 😇🍀 kapalı olmasaydım inanın öncesi sonrası diye fotoğraf bile atacaktım 😂