Merhaba 20 ekimde dogum yaptim. Çok şükür saglikla dogdu bebegim. 26. Gunde falan kanamam kesilmisti zaten akinti gibi geliyordu ama 32. Gunde cok yogun kanama basladi pihtili ve cok afedersiniz ped yetismiyor. Boyle bi durum yasayan var mi ? Happykis onay e postasini gondermedigi icin oraya yazamiyorum.