29+5 teyim ve suyum geldi… 3.trimester bana yaramadı pek sanırım.. Hastaneden yazıyorum 34 haftaya kadar dayansın oğlum umutlanıyorum… Burda okurdum da hep başıma geleceğini düşünmezdim.. Sizlerin iyi gider umarım.. Kapı süsünden tut lohudsa tacına kadar el emeğim var ama kullanamayacağım sanırım.. Oğlum sağlıklı olsunda, gerisi boş diyorum şimdi🙄😔