Merhaba herkese bilenler var aranızda covid pozitif olduğum için karantinadaydım doğumuma 2 hafta kala. Karantinam cuma günü bitiyordu ama ben perşembe gecesinde çok huzursuz bi haldeydim 3 gecedir de karın ağrılarım vardı bebeğimin hareketlerinde de azalma hissetmiştim. İçim huzursuz gece uyuyamadım cuma sabahı hemen doktoruma yazdım karantinam bugün bitti yarın kontrole gelmek istiyorum dedim bugün gel bi bakalım dedi. Bende bakanlığı aradım doktorum kontrole çağırıyor dedim 40 haftalık hamileyim gitmem gerek dedim pozitif olduğum için sorun çıkardılar gece 12de bitecekmiş karantinam bitmiş gözükmüyormuş falan neyse. Bi şekilde izni aldım özel hastane olduğu için ve kendi aracımla gidicem dediğim için plaka aldılar ve izni ayarlayarak kontrolüme gittim. Nst’de bebeğim hiç hareket etmedi bi sıkıntı olduğunu hissetmiştim kontrole girdiğimde doktor nst’ni beğenmedim gel bide ultrasona bakalım dedi ve direk sezeryanla alalım beklemeyelim kordon dolanması var dedi. 3 tur dolanmış kordon boğazına gözlerimle gördüm özellikle gösterdi. O kadar hazırlıksızdım ki zaten çıkışım da yasakken hala pozitif gözüküyorken doğum yapmak nasıl olacak diye düşündüm durdum. Sonra gereken testler yapıldı ve yatışım verildi. Covid antikor testi yapıldı bi test daha yapıldı ikisi de pozitif çıkmış ve bunu ameliyathanenin içinde öğrendim. O psikolojiyle doğuma girdim bel altı uyuşturuldu bebeğimin sesini duyana kadar çok büyük stres altındaydım ama sesini duydum bütün dünyam değişti. Covidden dolayı ten tene temas yapmadılar uzaktan gösterdiler oğlumu. 18.35de doğdu odaya geçtiğimde minicik bi varlık gördüm karşımda Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu. Şimdi hastaneden yazıyorum 2.gecemizi geçirdik çok şükür iyiyiz maske ile emziriyorum dün sabah sürüntü testim yapıldı inşallah o negatif çıkar diye dua ediyorum lütfen benim için dua eder misiniz? Öyle ya da böyle bu bir süreç Allah hepimizi korusun şifa bekleyen herkese şifa versin hepinize bebeğinize kavuşmayı nasip etsin inşallah Allahıma emanet olun benim hikayem de böyle olacakmış. Nasip