Merhaba anneler 😊 17 Kasim sali gecesi (39 haftalik) adet agrisi gibi sancim varken kanamam oldu Dr.um nişanımın geldigini bikac gun icinde sancilarimin olabilecegini olmazsa randevunda(bi hafta sonra) goruselim dedi. O gunden sonra hergun sancilarim olmaya devam etti ama duzenli degildi ara ara oluyordu. Ta ki cuma aksamina kadar. Cuma aksami sancilarim siddetliydi ama duzenli degildi. Gece boyunca surekli sancim oldu hic uyuyamadim diyebilirim. C.tesi gunu kalktigimda sancilarim sıklasmisti esim belime surekli masaj yapiyodu ben yerlerde secde pozisyonunda yatiyodum kalkamiyodum ayaga.Ama hala pek duzenli sayilmazdi. Dr.mesaj attim hastaneye gelmemi soyledi. Ilk gebeligim oldugu icin ve acilmam gec olur dusuncesiyle sancilarimi takip etmeye basladim 5 dk da bire dusunce hastaneye gidecektim ikindileyin saat 17.00 gibi evden cikip hastaneye gittik yolda sancilarim 3 dk ya bi inmisti.Doktorum muayene etti 4 cm acikligim vardi ve yatisimi yaptilar. Ama ben sancidan duramiyodum ntsye bagladilar onu bile cikardim. Meryemana otunu suya koydum o arada suni sanci da verdiler. Artik hic duramiyodum ebe ikinman olursa gel doguma alacagiz seni dedi ikinmam da basladi. Hemen doguma aldilar yorgun oldugumdan ikinmam cok zor oldu ama kucagima alinca butun acilarim gecmisti. 21Kasim2020 saat 19.45′de ogluma kavustum 😍❤ Herkesin hayirli, saglikli, kolay dogumlari olsun insallah 🙏