Deniz-acar33 Benim 35 haftaya girmeye yakın birden oldu hiç bir şey yokken. Duştan çıkıp fark ettim çok yoğun değildi ancak durmadı. Hemen hastaneye gittik doktor bebekten kaynaklanmadığını söyledi. Gayet iyiydi yinede önlem amaçlı iğne vurdular birde ciğer geliştirici vurdular. Bir haftada normal ilaç kullandım fitil şekilde. Akşamına kahve akıntıya dönüşerek geçti. Şimdi 37+3 olduk. Sizde gidin bence hastaneye.