Ben kontrol için hastaneye gittim 37+5 de ve doktor ultrasonla baktığında hiç suyun kalmamış acil Doğuma alınacaksın dedi ve 1.5 cm açıklığım vardı hiç sancım yoktu, normal Doğum yaptım, doktor önce ilaç verdi rahimden sancılar düzelsin diye sonra suni sancı verdiler ve çok şükür oğlumu kucağıma aldım, şuan yanımda yok tedavi görüyor başka sebebten dolayı ama buna şükür🤲