Nlfr57 27 haftaligim bir iki kere bende de oldu karnimin ustu midem de kramp girdi bir sure devam etti gecti ama acisi devam etti.Acaba fazla mi yediniz ya da yediginiz birseyde dokunmus olabilir.Kramplar yasanabiliyormus mide bacaklarda.anne bebek bilgilendirmesi yapiliyorya orda okudum.Bebek ters duruyorsa baski yapiyordur bu da kramplara neden oluyordur diyordu.bebegin hareketliyse birsey olmamistir.Stres yapma canim.Bilenler yazacaktir 🌸