Canan123 bende pco var eşimde varikosel. 1 senedir korunmayı bıraktık olmuyordu. Sonra korona var, hastaneler filan yoğun derken eşim ameliyatı erteledi. İş arkadaşlarım korona olunca bende temaslı olarak 14 gün karantina yaşadım. O dönem evde bebek içinde değilde korona olmayalım diye kekik çayı, çakşır otu, zencefil, civanperçemi filan sırayla rastgele bunları kaynatıp içtik hep. 1 sene denediğimiz için ben artık bizim bebeğimiz normal yollardan olmuycak tüp bebek filan araştırken karantinadan sonraki ay aniden hamile olduğumu farkettim. Benim hikayem malesef mutlu bitmedi. 7. Haftada bebeğimin kalbi durdu geçen hafta kürtaj olmak zorunda kaldım ama 1 sene sonunda kendiliğimden hamile kalmışım.. Bitki çayları mı işe yaradı yoksa artık aman bizim çocuğumuz olmuyor diye kendimi rahat bırakmış olmam mı inan bilemiyorum.. ama en büyük etken stres.. Ne zamanki artık bebeğim olmuycak diyip bıraktım pco ve varikosele rağmen hamile kaldım.. Vardır hepimiz için hayırlı bir zaman ama inşallah en kısa zamanda siz de hamile kalırsınız ve bebeğiniz sağlıklı olur