Merhaba hanımlar gecikmiş olan doğum hikayemi anlatacağım. Ben 19 yaşımda anne oldum 2 ay önce 25 eylül. Doktorum normal doğum yapamicağımı basen darlığımın olduğu söyledi tabi bende ısrarla normal doğum yapicam diyorum. Doktoruma güvenmedim sezeryan için beni normal doğuma aldığını düşündüm daha çok para verelim diye zaten paragöz bi doktordu şüphelerim doğruydu herkes iyi bi doktor olduğunu söylemşti amma işte etrafdaki insanlar yanıltısına uğradım. Özel bi hastanede doktora gittim. Basenlerimi kontrol etti doğum için çok uygun dedi doğura bilirsin kolayca küçük değil dedi bende çok sevindim buna . Azerbaycandan yazıyorum bunu ülkemizde savaş başladığı esnasa kocamı harbe götürdüler 21 eylül bunun etkisiyle acı keder heyecanla 4 gün sonra doğum yaptım gece boyu sancı çektim suyum falan açlmadığı içn doktoru aramadım sabah oldu uyandm sancıyla tuavelete gidiyodum ve evin ortasnda suyum patladı baya su gitti. Hemen doktorumu aradım bana kızdı neden sancı çektiğnde aramadın dedi tabi niyyeti beni sezeryana almaktı. Amma ben razı olmadm çünki doğura bilirdim bebeğimde oksijen yetmezliği olmşdu hamileyken ozon tedavisi aldk. Evet hasteney gittik saat 6 da amma doktorum saat 9 da geldi o gelene kadar kaç defa çatı müaynesi oldum hemşireler bu doğuramaz açıklık yok bebeğin başı henüz inmemiş kanala ve suyu bitiyo dediler bende korkuyodum amma kendime güveniyodum. Meyerse doktor talimat vermiş beni illa sezeryana sokmak için ıkınma iyneleri ve hapları veriyolarmş ağrıkesici diye çoçuk gəlmiyo ama ben ıkınıyorum hayal etsenize doktorm ıkınma diyo o an ölücem sandm gücüm bitmişdi artk nefesm kesiliyodu bacaklarmdan kan akıyodu ve beni öyle gezdiriyodu doktor suyum tamamen bitsin diye. Ve beni annemin kayinvalidemn yanina götürdüler ki bakn durumu bu sezeryana almak zorundaym annemde dedi ne yaparsanz yapn kızımda çoçuğda kurtarn.doktor cerrahı aradı çağrdı, Ve o an beni son kontorlü yapmak içn çatı müaynesi yapldi mucize bebeğin kafası inmişdi geliyodu bana ıkın dediler 2 defa ıkındım ve bebeğim artk yanmdaydi o an ne kadar şükr ettim ne kadar ağladım o acılar o ağrılar bitti unuttum artk. Sancı çok çektim ilk doğumum olduğu için amma doğum çok kolay oldu 2 defa ıkındım acı hiss etmedim sancı kötü evet onu yalan söyliyemem. Bebeğim tam 4 kilo doğdu dikişim olmadı hiç. Çok şanslydm. Böyle şimdi bebeğim 2 aylık herkese huzurlu doğum diliyorum❤