minikcasper kesinlikle! Ama kesinlikle yutmamak şartı ile KEKİK SUYU! Acıııı bişey ben artık ağlamakdan öldgüm acıları yaşarken hiç sulandırmadan bir kapak kadar suyu iki defada ağzıma alıp gargara yapıp tüküryrdum dayanabldigim kdr ağzımda tutup tabiki. Çok acı bişey ilk yaptığın da asla diyorsun ama dış ağrısı tekrar vurunca su bile katmadan yapıyorsun daha az ağrıdigi zaman mesela çeyrek cay bardağı kekik suyu ceyrek de su ekliyorum onla gargara yapıyorum ama cokkkk ağrıdigi zaman katkısız yapıyorum. Annncak kesiyor çünkü. Herrr kim ne derse desin herrr evde bulunması gereken bişey çünkü herr an dr a gidemiyor sun ağrı kesici üst üste alamiyrsun ve ağrı da geçmiyor zaten bir başladı mi bu kekik suyu aktarlarda satılıyor cam şişe vb lerinde fiyatı 15 25 bişey. Dişi komple uyuşturuyor ve sen ohhhhhhh diyorsun bi saatte sürdüğü oluyor 15 dk da sonra gerekirse etki azalınca yine gargara ediyorum yine uyussn diye. Ama ne oluyor o lanet ölüm saatlerinde beni dindiren bişey oluyor gerekirse de sabah dr a gidiyorum ama gece beni mehfedemiyr saatlerce o acı. Lütfen kimseyi dinleme al eve! Acidigi ağrıdigi zman asla içmemek le birlikte yarı yarıya seyrelterek veya saf şekilde gargara yap sonra ohhhh diye uzan. .. gebe olmayanlar bir tatlı kaşığı da yutuyor bunu ama gebe iken asla yutmcaksin. Azar azar yapcaksin çeyrek bardağı belki 4 defada bitir ama ağzına çok alarak yanlışlıkla yutma. Ama lütfen sabah olunca git al ve o uyuşmayi seyret ve dr a da git tabiki. Zaten bi şişe kekik suyu elli sene gider bir eve al evde bulunsun