Nursahcan Yagmurr34 canım ben daha yumsatıcı almadım bi kac ay gecsın öle alıcam deterjan olarak da dalın granürlü sabun tozunu aldım onla ykladım
Mervebilgin Yagmurr34 siveno marka deterjan organik. Yumuşatıcı kullanmıyorum hem bebeğe hemde kendimize zararlı zaten
minnie123 Yagmurr34 duru granül sabun aldım henüz kullanmadım inşallah memnun kalırım. Yumuşatıcı kesinlikle önerilmiyor özellikle Yenidoğanların cildi o kadar hassas ki parfümlü kokulu deterjanlar dahi kullanılmaması öneriliyor.
Esmanur_97 Yagmurr34 ben migrostan minies marka deterjan ve yumuşatıcı aldım kız kardeşim 9 aydır kullanıyor unibaby den dalinden daha güzel olduğunu hemde daha hesaplı olduğunu söylüyor.. ıslak mendili bebek bezini de minies kullanıyor
1235 Esmanur_97 bende nasıl diye soracaktım canım memnun musun ben minoris aldım pahalı ama güzel herzaman için alınamayabilir ama yenidoğan zamanı onu kullanıcam sonra Migros ürünleri de iyi diyorlar ona geçmek istiyorum
Neslihan1903 Yagmurr34 yumuşatıcılar zararlı canım minoris organik bebek deterjanı var ondan alabilirsin 🤗
Esmanur_97 1235 kız kardeşim migros yönetici 9 aydırda kullanıyor bezini,ıslak mendilini,deterjanını bebeğin kıyafetlerinde olsun cildinde hiç bi sıkıntı olmadı bende aldım nasipse kullanıcam ☺️
Selin59 Yagmurr34 bebeklerin kıyafetlerine yumuşatıcı kullanılmaz canım sadece deterjan kullanılır ben hacışakirin sabun tozunu aldım 🙏
Gamzey Yagmurr34 üni baby nin yumuşatıcı ve deterjanını kullanıyorum canım Granül sabun önermem kıyafetlerde deterjan kalıntısı kalıp bebeğe alerji yapabilir