Kızlar ben 2020 subatta 15 gün arayla 2 kez kıldönmesi ameliyatı olmuştum temmuzda hamile kaldım suan oturup karlarken falan ameliyat yerimde bir rahatsızlık duyuyorum sizce bu nedendir kıl dönmesi tekrarlıyor olabilir mi yoksa gebelik sürecinde bu durum normal mi ? Ayrıca dikişsiz acık ameliyat oldum et kendi kendine kaynadı