Gamzelinur Her gece 2.3 saat uyutmuyor agrı sonrada uykum kaçıyor 4 ayım var daha ne yapıcam çok üzgunum
ozlem-06atli Gamzelinur Çok geçmiş olsun. Ailemde bir kaç kişide de oldu. Yağlı ve ağır şeyler yeme kesinlikle. Bulgur pilavı da yeme. Bunlar tetikler.
Simba Gamzelinur benimde var ameliyat dedi doktor ama kızım 4 aylık erteliyorum yumurta, çikokata, yağlı ,kızartma kesinlikle yasak çok ağrı yapıyor bunlar
gupsemnur Gamzelinur benim ikinci hamileliğim kabus gibi sağ kaburgam altında ağrım oluyordu anlamını varmadığım doğumdan sonra tesadüfen safra kesemde taş olduğunu öğrendim. Vekızım 10 aylık ken ameliyat oldum şimdi üçüncü bebeğimi bekliyorum çok şükür O şikayetlerim kalmadı bende sadece hamileliğimde sıkıntı yaratı
Gamzelinur gupsemnur amelıyat agrı yapıyormu zormuydu oda benı korkutuyo vanaa dogumdan sonra amelıyat dedı doktor
Simba gupsemnur peki genel anestezi mi verdiler en büyük korkum genel anestezi sanki beni orada bayıltacaklar birdaha hiç uyanamıcam gibi geliyor 🥺
gupsemnur Simba genel anestezi ile oldum. Sanırm sipünal olmaz çünkü sipünal belden aşağı uyuşacak ama orası tam sipünal olacak yer de genel yapıyorlar ama kapalı oluyor delik deliyorlar öyle yaralarında çabuk kapanıyor