tulum hala daha kullandığım kurtarıcım ben zıbın üst alt pijama ve bi çift çorap giydirip tulum geçirirdim üstüne. ayak kısmı olanı alacaksanız en az üç ay büyük seçin hem uzun giyer hemde geniş ve rahat olur. bebişleri çok dar giydirmemek gerek uyku tulumu kış bebeği için kurtarıcı cidden içinden bi kat giydir tulumu geçir gece üşüdü üstü açıldo sırtı açıldı soğuk oldu derdi olmuyor