Smyy_isml Merhaba arkadaşlar 3.cü hamileliğim. 36+4 oldum ve 2 3 aydır vajinamin iç kısmında beyaz bir şişlik var. Ne olduğunu bilen ve bebeğe zararı var mı yardımcı olursanız sevinirim ☺️