Nursahcan ben İstanbul’dayım Allah nasip ederse inşallah Başakşehir çam ve sakura şehir hastanesinde doğum yapicam o hastanede çok güzel ama ,2. Dogumum olucak sezeryan olucam ,39. Haftada doğuma aliyolarmis normalde bakalım önümüzdeki hafta çarşamba günü gidicem 38 haftalık oluyorum inşallah gün verirler