Derya4453 Çatlatma iğnesinden 14 gün sonra kan testi verdim ama hcg değeri düşük çıktı sonrasında yükseklir mi yoksa gebelik yokmudr
Dyg61 Derya4453 artış olucak mı diye tekrar kan ver demiştir sen tekrar kan ver bence. İnşaAllah gebelik vardır
Beety26 Derya4453 catlatma ignemden tam 19.gun bugun ne evde test yapiyorum ne kan veriyorum. Cunki belirtiim yok. Ve gecen ayin 18 dufastin ile adet oldum 2 haftalik gwcikmeden sonra
Derya4453 Doktora bi onu soramadım öylece kaldım çıktım hemen e nabzına bakayım dedim orayada düşmemiş sonuç tam hatırlayamıyorum ama düşük dedi iki gün sonra bir daha ver bakalım dedi ama ben artık kan verip moralimi bozmak istemiyorum
elifkrc Derya4453 Yok hayır takibini yapman gerekiyor çünkü mesela benim de 39 çıkmıştı iki günde 2 katına çıkması gerekiyor takibini muhakkak yap
Derya4453 elifkrc evet bende çok pişman oldum bi evrak bişey istemedim diye kaç dedim söyledi ama ben değer olarak onu hatırlatmıyorum bi sayı verdi bu Aralıkta dedi ama düşük dedi işte
Derya4453 Dyg61 inşallah vardır ilk çatlatma iğnesini ilk kez vuruldum bir kaç denemede olanlarda varmış artık hayırlsı olsun
Derya4453 Beety26 doktor 15 günde ver demişti bana ama bidaha vermiycrm bana direk adet günümü bekliycem
Derya4453 Beety26 açıkcası ben doktorumdan memnun değilim bana hiç bir şeyi detaylı anlatmıyor bu sorduklarınızın hiç birini bilmiyorum kaçıncı gün çatladı derken iğneden sonra mı oluyor
Derya4453 elifkrc ben seni yanlış anlamışım kontrole gittiğim hastaneyi soruyosun sandım kan tahlilini sağlık ocağına verdim Pazartesi gidip öğrenecm değerin kaç olduğunu