Tugcemskt Normal doğum orada düşünüyorum ama hastane nasıl odalar doğumhane hijyen benim gördüğüm kadarıyla çok küçük ama….kararsızım
irva Tugcemskt Oraya hayatımda bir kere gittim o da ikili test için.Ama asla beğenmedim hijyen yok ve dediğiniz gibi çok küçük aşırı da kalabalık.