Deniz71 Kızlar kimlerin regl dönemine 2 gün kaldı ve belirtisi olan var mı bende şuan hiç bir belirti yok 😊 yumurtlama yi ayin 24 ünde gördum ama hemen çıkmaz sanırım bir umut isde 😊 buraya hepimiz inşallah hamileyim diye post açarız 😊😊
ilknurana Deniz71 Benim 2 gün kaldı şeffaf akıntı var bir de normalde regl öncesi göğüs hassasiyetim olur o hiç yok henüz.Çatlıcam yani az kaldı geçmiyor günler 😅🙈
Seymanur_22 Deniz71 Benim de yarın adet günüm ve belim ağrıyor adet olmak istemiyorum kaç kere test yaptım negatif çıktı 😔 acaba olucakmıyım
Zeynep5353 Deniz71 geçen çarşmba kan verdim şmdi çkmiş baktm 0.2 benmde regl 24 ama sanmıyorum belirtim yok önceden sadece kan verirken kasik batmasi oldu saglı sollu okadar sürekli kasiklarm agridi batti hep şuan o yani bekliyorum inş olmam
Deniz71 ogluileannesi canım belki geç dollenme olabilir üzülme bazen kanda çıkıp idrar testinde cikmayabiliyor umudunu asla kaybetme
Deniz71 ilknurana inşallah o duyguyu tadıcaz bu ayda olmazsa bile üzülmek yok hayırlı zannı bekliyor demekki bebislerimiz kızlar burda el ele olucaz ve bu süreçleri atlatıcak hepimiz anne olucak benimde hep göğsümde hassasiyet olur sert gibide olurdu ama bu kez olmadı akıntı filan yok yani aslında belirti yok 😁
Xsxs Benim de normalde dun olmam gerekiyordu ama olmadim bakalim bugun de olmazsam kan vericem yarin . Adet agrim ve gogus hassasiyeti vardi birden kayboldu anlamadim😓
Deniz71 mryyanna aynen canım ama.bazı kadınlarda akıntı olmayabiliyorda belirti septomlari herkese aynı olmaz hiç ummazsin hamilesindır pozitif enerji yükleyelim kendimize
Deniz71 Seymanur_22 benimde hep negatif umarım olmayız kuzum benimde bugün sağ kaşığım ve belim çok ağrıyor hasta olucam zaman hep böyle olurdu
Rbkny Deniz71 dün ya bugün olmam gerekiyordu ama olmadım hala dün idrar testi yaptım ama müsran negatif gördüm malesef ama hiç adet olucak gibide degilim sadece akıntı cok oluyor 😔 inşallah tüm isteyenlerin kısa sürede şu bebiş hasreti sona erer ve minnak bebişlere sahip oluruz🙏🏻🥰
BugsBunny Deniz71 benim yarın regl günüm. Normalde lekelenmeden sonra regl olurum şu an bir şey yok inş olmam hayırlısı ise.
ogluileannesi Rbkny bende 14 kasım yumurtlama gördüm canım. Bugün test yaptım ama negatif çıktı. 25 kasım adet günüm
Rbkny ogluileannesi benimde 22kasım bugün veya dün olmam lazımdı test yaptım ama cıkmadı 😔 aay inşallah ikimizinde yumurtlamayı aynı gün neredeyse inşallah mutlu haberler alırız yaaaaa🥰🙈