Benımde dört gün sonramı ne gelmişti pes etme cok aglarsa mama ver azıcık once emzirr baya emzir emzir emzir ceksın iyice sonra ver mama karnı doysun ben ilk cocugumda cahillik ettm cahillik diyorum cunku yazık günah o cocugu mama vermıcem dıye tutturup ac bıraktm kac gün sonra sütüm gelince cok sükür yetti kilo alımıda güzeldi gerek kalmadı mamaya arada pompan varsa devam et sagmaya olabilir böyle seyler dert etme stres yapma herkesin hemen gelcek diye bişey yok