Merhaba kızlarrrr 😊 herkese hayırlı geceler dilerim. Bir sıkıntım var 21+1iz bugun canım kızımla. Ama kalçanın üstünde deli dehşet bir sancı mı desem ağrımı desem oturup kalkarken batıyor böyle bir şey yaşayan var mı? Bu dönemlerde normal mi bilemedim 🤦🏽