Çınarlıda gebelik eğitimi aldınız mı ve memnun kaldınız mı? Başka eğitimleri inceledim çok farklı branşlardan uzmanlar var , burda yalnızca ebe ve çocuk doktoru olacakmış. Sizce verimli olur mu gitmeye değer mi? Ücreti de 150 liraymış biraz fazla geldi bana