Su1985 umut oldunuz şu an bana çok teşekkür ederim. İnşallah ilerde benimde yine olur. Çok haklısınız veren de alan da yüce rabbim ama insan yine de dayanamıyor, tevekkül edebilmek herşeyi kabullenmek çok zor oluyor böyle durumlarda. Allah yardımcınız olsun bu bebeğinizi inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız, bebeğiniz o kötü günleri de unutturur size.