Herkese iyi aksamlar hanımlar🌸
Özellikle şu son 1 haftadır bebeği kasıklarımda çok hissediyorum afedersiniz wc fln gittiğimde kalkarken orda bi sancı olusuyo bazen kalkamiyorum sancidan
Normalmi acaba ne zaman yukarı çıkar bu durumu yasayanlar varmi acaba bide kız çocuğu kasıklarda olur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum☺