Candida mantarı gebeliklerin yüzde 60 ila 70 inde görülürmüş ben enfeksiyon sandım antibyotik ve fitil kullandım işe yaramdı artık kaşımktan yaralar tahrişler oluştu beyaz süt kesigi gibi akıntı bazen sarı renge dönüşüyordu ama beim kanımda enfeksiyonda çıkmıştı bu durum bebeğe bi zarar verirmi acaba idrar yaparken acı çekmeye başladım çünkü ilaçlar işe yaramıyo kafayı yicem sinir bozucu bide ben bilmeden temizlendim sabunla felan daha beter oldum şimdi sirkeli su ile yıkıyorum içinede koysam enjektörle bişi olurmu burumu yaşayıp atlatan varmı lütfen fikir verin çok acı çekiyorum😔bu arda mantar oldugunu doktor söylemedi kanımda yuksek enfeksiyon çıktı mantar olduğu kanaatine ben kendim vardım belirtileri bire bir çıktı çnkü