Ben ilk test yaptıgımda cizgilerin biri asırı koyu biri nerdeyse yok gıbı ama hafıf belli gibiydi umudum yoktu hic karantınadaydık ve yenı evliyım ama bebek istiyrdum kaynanamda kalıyorduk o sıra eczaneye gıdıp test alamadım nereye deseler ne dicem diye sonra pazartesi oldu tekrar test aldım bir dhaa yaptım hafıf belirgin oldu eger cizgi az da olsa göründü ise bence hamılesın ü