Elifnur54 Merhaba 7 haftalık hamileyim hangi doktora özele gidecrgimi bilemedim beyhekim gttm ilk 3 4 haftalık Ken kesmeyi görmüştüm eşimi içeriye almadı başka bildiğiniz varmi bebeği gorcz kalp atışı felan eşim de yanımda olsun istiyorum 😔
Mervensn1 Elifnur54 Sakarya’da oturmuyorum ama hiçbir özel hastane almıyor bir çok hastane gezdik bizde bunun için eşimde duysun diye kesinlikle almıyorlar ama kliniklerde belki alabilirler diye düşünüyorum doktorun şahsi yeri olduğu için tolere eder belki
minikcasper Elifnur54 ben hamileliğimin başından beri beyhekime gidiyorum ve eşim hep girdi sadece benim eşim değil diğer gebelerin eşleride girdi. Hatta bikeresinde annem eşim ben girmiştik.
ecemeric Elifnur54 Ben de Medar Hastanesi Doktor Sami Kemik e gidiyorum ilk günden beri eşimi alıyor içeriye. Hatta en son kontrolde annem ve eşim birlikte gelmişti. Sıkıntı yapmıyor Sami bey ☺️
elisas-mom Elifnur54 ben adatip Ertan beye gidiyorum eşimi aliyolar içeri tabi şuan yasaklar falan bı sondaki kontrolde alırlar mı bilmiyorum. Zaten son 15 günüm kaldı 😊
Nilaybars Bende Sakarya’da medara sami beye gidiyorum şuan 22 haftalık oldık ve her gittiğimde eşimde girdi benimle hatta geçen hafta detaylı ultrasona girdim aynı hastanede onda bile eşim girdi yanıma
Bbssra ecemeric biz bi kere 4 kişi girdik ona bile tabiki gelin dedi ki her defasında babası sende gel bakalım görelim kuzucuğu diyor canım sami kemik :)
sdtdmrkn Elifnur54 Yo beyhekimde Sedat umur alıyordu eşleri. Bu arada tavsiyem Sedat umur. Artık beyhekimde değil. Medarin karşısına kendi polkliniginj açtı. İstediğin hastanedede doğum yaptırıyor çok iyi biri
Fe123 sdtdmrkn peki başka hastanede doğum yaptırınca ücret ne talep ediyor sordunuz mu hastane artı doktor parası biraz daha fazla oluyor
Cemre_61 Elifnur54 bende beyhekim de ertan beye gidiyorum hep eşimle birlikte giriyoruz şaşırdım almamalarına yeni bir tedbir mi onu bilemiyorum tabi
sdtdmrkn Fe123 yok hayır. Siz hastaneyle muhattap olmuyorsunuz.parayi Sedat beye veriyorsunuz hastaneye bile değil. O hallediyor. Hangi hastane olursa olsun fiyatı 3500 . Doktor hastane dahil
Sssevgiii Elifnur54 beyhekimde sevilay hanıma gitmiştim benimde eşimi içeri almadılar doktordan doktora değişiyor sanırım beyhekim hastanesinde
Fe123 sdtdmrkn yaaa çok iyimiş öyleyse bende 2 hafta sonra ona muayne olmak ıstıyorum çok övülen bir doktor bırde ben gidicem hayırlısı artık
Minikbirkalp54 Elifnur54 bende beyhekimde sevilay hanima gitim eşleri almıyorlar pandamiden gidieceksem medar hastanesinde ki ilknur hanım beyhekimde sevilay hanimi öneriyorum
Anne54 Elifnur54 ben ada tıpa gidiyorum Filiz dursuna 17 haftalık hamileyim bu zamana kadar eşimde girdi içeriye hatta video çekti hep 2 gün önce görümcemle gittim eşüm gelemedi alamıyoruz dedi yalvardım b iş raz girsin viode çeksin diye çünkü cinsiyet öğrenicektim 😂 sonra hemen çıkardılar başkalarının eşleride dışardaydı sanırım virüsler arttığı için almamaya başladılar biraz rica et eşinde duysun görsün sonra çıkartırlar