ebrucan gaviskon verdi doktor onu iciyorum bir de aksam yemeginden sonra sadece elma yiyorum cok iyi geliyo, soda da ictim ama anlik cozum sagladi gaviskon da yarim saat falan etkili, yine gece kide yanmasiyla uyandim. Elma en etkili cozumum oldu. Bir de iki yastikla yatiyorum artik sol tarafima yatiyorum. Saga donunce daha cok yaniyor