Zerrin_ canım ben ameliyat oldum 11 ay oldu ameliyat olalı 8 aydır deniyorum iki kimyasal gebelik oldu herşey temiz ama olmuyor stresten sanırım , perde varken ilk aydan hamile kaldım ama 27 haftalık erken doğum oldu bebeğim vefat etti , perdeyi aldırmak şart bineği çünkü çok sıkıntılı bı hamilelik geçiriyorsun bide katibin ustiune ameliyat sonra bebek için uğraşmak daha çok yıpratıcı