Belgiiin Hanımlar, ben suan 6+0 ve dış agrısı cekıyorum. Sızce dış doktoruna gıtsem bebeğe bırsey olur mı sızce?
Oyagunaydin Belgiiin ilk 3 ay önermiyorlar diye biliyorum canım bebek yeni geliştiği için.Yinede doktoruna sor tabiki. Birde tuzlu gargara yap rahatlatıyor o