Bende 37 oldum. Regli sancısı gibi sancı oluyor ama çok kasilmalarim var,henüz nişan ve su olayını yaşamadım ilk gebeliğim birazda nasıl gelicek pek bilmiyorum 🤷🏻♀️ sizlerede oluyor mu bilmiyorum ama geceleri hiç uyuyamıyorum,çok sık wc gidiyorum cikiyorum hatta yine geliyor söylemesi ayıp idrara cikiyorum bitiyor kendinden tekrar geliyor kesik kesik az şekilde bu su olamaz herhalde