Merhabalar ben tam tamına 40haftalık gebeyim dün eşimin korona testi maalesef pozitif çıktı bana test yapmadılar semptom göstermediğim için korana olup olmadığımı bilmiyorum şuan çok iyiyim çok şükür korkum Şuki
doğum geldi çattı sabah akşam Allah’ın izniyle doğumum olur eğer koranaysam nasıl bi yol izleniyor bebeğe bişey olurmu
tecrübeli anneler neler yaptı lütfen cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 😊