Melissdefne Merhaba arkadaşlar 🙂 4 gündür tat ve koku kaybım var. Koronadan olduğunu düşünüyorum temaslıyım zaten. Sizlerinki ne zaman geçti? Asla alamıyorum koku ve tatları sıfır yani :(
Hatice35 Melissdefne bende de olmuştu maalesef covid testim pozitif çıkmıştı çok şükür geçti tat koku geldi
Cappon Bende 39+2yim ve 2 gündür tat ve koku alamıyorum pazartesiye kadar gecmezse test vericem ve çok korkuyorum ha dogurdum ha dogurucam nasıl olucak pozitif çıkarsa bilmiyorum 😥😥😥
MerveBilgiccc Cappon doğum yapacağınız hastane covitli hasta kabul ediyormu bence bunu şimdiden öğrenin. Sonra pozitif çıktığınız da plansız olmazsınız en azından..
nehirce_life Cappon bebek anne covid olunca dogmuyormus anne iyilesince doguyor ne hikmetse… Kuzenimin oyle oldu.
MerveBilgiccc Ayyy bende de tat koku gitti test yaptırdım pozitif çıktım şu an karantinadayım. 36+5im bende çok korkuyorum şu karantina dönemimde doğum yaparsam diye 😢 bebeğe bir şey olmadığını söyledi doktorum falan ama hayırlısı doğunca belli olucak her şey
bahar95 MerveBilgiccc bizde bugün karantinamiz başladı eşimin testi pozitif olduğunu öğrendik siz napyosunuz eşinizle ayrı odalardami kalıyorsunuz
9ay10gun MerveBilgiccc karantinada 4 günüm. Ilk üç gün çok ağır geçirdim bugün biraz daha iyiydim. Acaba tamamen ağrılar nezaman geçicek bilginiz var mı? Ateşim yükseliyor sürekli korkuyorum
Cappon MerveBilgiccc kadın doğum da yapicam araştırdım kabul ediyo o yönden rahatım benim sıkıntım pozitif olduğunda karantina da nasıl bebeğime bakabilecegim 😪
Cappon MerveBilgiccc kadın doğum da yapicam araştırdım kabul ediyo o yönden rahatım benim sıkıntım pozitif olduğunda karantina da nasıl bebeğime bakabilecegim 😪
NurSema01 1 haftadır bende tat ve koku almıyorum eşimde aynı şekilde koku alamıyor test yaptırdım negatif çıktı gripten olabileceğini söyledi doktor ama gribimiz geçti halen tat ve koku alamıyoruz ne yapacağımı bende şaşmış durumdayım 🤷🏻♀️🤭
tatlimmbenim123_ Melissdefne ahhh bende aynı dertten muzdaribim. Daha yeni doğum yaptım temaslıydım abimle. Hemen sürüntü testi yaptık negatif çıktı günlerdir tat koku kaybı var ama çok rahat nefes alabiliyorum. Tek sıkıntı açlığımı hissetmiyorum. Bu yüzden sütüm çok az geliyor.😞😭
Hatice35 MerveBilgiccc gelir merak etmeyin 😊ben diyordum kesin hep böyle kalacak sirkeyle gargara yapıyordum sık sık elimi yüzümü yıkıyordum sağlıklı besledim çok şükür geçti nasıl geçti anlamadım
MerveBilgiccc bahar95 ben pozitifim eşimle aynı yatakta yattık habersiz 3 gün eşime 2 kere test yapıldı 2side negatif.. ayrı odada değiliz valla nasılsa oda karantinada diye birlikteyiz hep.. yemekleri ben yapıyorum ediyorum. Bulaşmayınca bulaşmıyor değişik bir virüs 😅
Melissdefne MerveBilgiccc evet çok kişiden duydum eşi pozitifken bulaşmayan. Ne garip bi virüs 🦠 aman yinede bulaşmasında :)
ayseldemirci35 Bayanlar ben korona değilim üşütmeden dolayı 3 gündür koku kaybı yaşıyorum acaba ne zaman gelir yediklerimden hiçbirşey anlamıyorum ve geri gelmesi için ne yapmam gerek
MerveBilgiccc Cappon orasını hiç düşünmeyin bence kendi kendinize karışan eden olmadan gayet güzel bakarsınız.. inşallah hafif atlatanlardan olursunuz 🙏🏻 Zaten pozitif olduğunuz bile kesin değil iyi düşünelim iyi olsun 🧿🧿