Hmlayse 39 haftalık oldum hiç belirti yok kızlar sizler nasılsınız neler yapıyorsunuz gelin yazalım bu postun Altına bakalım kim önce doğuracak 😀😀
gebe1234 Hmlayse 🙋🏻♀️ 39. Haftadayım bende hiçbir şey yok sadece iki gündür belim ağrıyor bu belirti mi bilmiyorum ne nişan ne başka bir şey olmadı 🤦🏻♀️
Nezosikra Cappon benimle ayniymisin canım benim yalancı sancim bile yok🤷♀️🤦♀️hergun bi umut bekliyroum aceba ne zaman gelecek diye ama ne gelen vae giden Hayirlsii ile doğsalardı bi
Nur3207 Bende 38+4 üm. 13 gün önce nişanım geldi ama hala bi gelişme yok . Sancılarım da yok bekliyoruz 😊 Allah herkesin yardımcısı olsun . Doğum korkularım var sizlerin nasıl ?
Tiniminiannee Kızlar sabah nişanım geldi. Şimdi de 10 dk da bir kasılmalar oluyor 5 e düşerse hastaneye git dedi doktorum bekliyorum çok endişeli ve heyecanlıyım
Babypnd Sbldefne esloka berakmz Hmlayse 39+2 bendede tık yok 😂 hareketlerini çok hissedemiyorum bu ara sizdede öylemi
Nezosikra Babypnd bende aynıyım canım hareketleri azaldi sanki 2 gündür yarin kontrolum var bakalim ne diyecek doktorum
esloka Babypnd benim gündüz duruyor gece başlıyor doktor bana muhakkak hareketleri takip et dedi suphelenıyorsan tatlı ye soluna yat hareketlerine bak yarim saat içinde dedi şüphe duyarsam gel dedi ben bir kaç kere şüphe de kalıp yaptım hareket ediyor sıkıntı yok