Bebeğimin eşi rahim ağzını kapatiyormus. Doğum riskli diye 3.ye doğum yapacağım özel hastane biz yaptiramayiz rahme yapışık büyuk ihtimal eşi çocuğun dedi ve beni üniversite hastanesine yönlendirdi. Oradada aynı şey söylendi ameliyat sırasında çok fazla kanama olabileceği durdirulamazsa rahmin alinabilecegini soylediler. Çok korkuyorum böyle bir doğum atlatan oldumu acaba? Dualarınıza da talibim