Lionss Kaç haftalık doğum yaptınız ? Yada kaçıncı haftada doktorunuz uygun görüyor doğumu ciğer geliştirici vuruldunuz mu ne zaman vurulacağınızla alakalı bilginiz varmı ?
Oznur2z1 Lionss merhaba ben 33 haftalıkken kanamam geldiği için 1 hafta hastanede yattım ve ciğer geliştirici vurdular 34 haftalık kızımı (mila) 1.600 gr oğlumu (mert) 2.100gr kucagımıza aldık şükür kızım 1 gün kontrol amaçlı küvezde kaldı ertesi gün cıktık şükür 🙏🏼
Seyyydaazehra Lionss 38 +5 te spinal sezeryan ile yaptım.ayrı yumurta ikizleri bakımı biraz zorladı ama küvezde kalmadık sorunsuz gecti suan 7 yaştalar.Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlarla ömür geçirmeyi nasip etsin
Mervella34 ikizkelebeklerim06 1600-1700 kiloyla girdiler 2’nin üzerine çıkana kadar yani 20 güne yakın kuvozde kaldılar
mommy_bee Ikiz gebelikte bebegin kilo almasi icin ozellikle yapılacak bir sey var mi? Erken doğum, düşük kilo beni tedirgin ediyor.
Mervella34 mommy_bee sadece düzenli ve yeterli beslenme , kuru yemiş özellikle tüketmelisin iyi kilo yapıyor bebeklere hemde besleyici , meyve de kilo yapıyor diye biliyorum
ikizkelebeklerim06 Mervella34 ya 2nin üzerinde benimkiler ama ultrason fazla gösteriyor deniyor senin aynı mı çıkmıştı ölçümlerle doğdukları kilo
Mervella34 ikizkelebeklerim06 doğru söylüyorlar benimkiler 2’nin üzerindeydi ultrasonda hatta biri 2 buçuktu ama doğduğunda 1700’dü.