Merve35 Kenanizm18 Konuyla alakasız ama Gaziemir Nevvar Salih hastanesinde yeni doğan ünitesi var mı ?
Merve35 Kenanizm18 Şimdi nereye gidiyorsun ? Ben buca kadın doğuma gidiyorum 30una kadar tadilat varmış ama.
Kenanizm18 Merve35 egepole gectim canım yakın diye biraz pahalı ama ilk gebeligim bide eşim oraya gidelim dedi. Buca kadın doguma gtmiştim ikili tarama icin ama fgöremediler orada ense kalınlıgııno
Kenanizm18 Merve35 rica ederim canım pek yardımcı olamadım ama :/ şükür bi sorunumuz yok 💜 Rabbim hepimizin cocuklarına sag salim kavustursun insallah 💜