Gamzeburkan Kubra2310 canım ben aldım hiç kullanmadım akmadı sütüm sende alıcaksan bir paket al bence ihtiyaç halinde tekrar alırsın☺️
Muhammet11 Kubra2310 Kesinlikle tavsiye ederim hem göğüs ucu belli olmuyo hemde sütün sürekli akıyo bu yüzden sürekli elbise değiştirmek zorunda kalmiyosun 2.gebeliğim yine alacam bi kutu almıştım ben civilden 40lisi 13 lira oda baya gitti şimdi yine aynı fiyat canım
neslihann87 Kubra2310 bende tavsiye ederim en azından 1 paket alın bulunsun benimde akıyo sürekli ihtiyaç olursa aynı şekilde bittikçe alırsınız
Nursahcan Bende aldım daha kullanmak nasıp olmadı bı ıkı kere gögusumden sut geldı ama daha dogum yapamadım ve bence süt akar dıye dusunuyorum o yuzden bır paket aldım
A_Alparslan Kubra2310 yani alınabilir çok pahalı bişey değil ama bimden yuvarlak pamuklardan da alabilirsin aynı neredeyse..