Zeynepyrdnkl doktora ikinci gidişimdeydi çok sancım oluyor kasıklarıma kramp giriyor gibi şikayetlerimi söylemiştim o da bana geçmiş olsun hamilesin demişti :) çoğunlukla o haftalarda ani kramplar sancılar oluyor siz yine de devam ederse doktorunuza danışın ama genelde normal oluyor. Rahim büyüdüğü ve yer değiştirdiği için olurmuş.