Aleyma benim de küçük nodülüm var. Önce 25 lik ilaç kullandım gebelikte hızlı yükselince 50 ye geçtim. Yiyip yememem gerekeni söylemedi doktorum iyotlu tuz ve iyot içerikli folik asit kullandım. Şimdi 2 civarında normal diyor doktor. Bazen de aç karnına dereotu yiyorum o da baya düşürüyor